DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

1. Nowe szanse na krajowym rynku
CosmeticBusiness Poland to pierwsze w Polsce targi B2B dla producentów kosmetyków i chemii gospodarczej oraz ich dostawców. Dla Państwa stanowią profesjonalne miejsce spotkań z nowymi klientami z branży kosmetycznej, farmaceutycznej, chemii gospodarstwa domowego i detergentów.

2. Kadra zarządzająca
CosmeticBusiness Poland to targi dla osób decyzyjnych w branży. Udział w nich umożliwi Państwu nawiązanie kontaktów z wykwalifikowaną kadrą zarządzającą potencjalnych klientów i prowadzenie rozmów handlowych w biznesowej atmosferze. Warto czerpać korzyści z wąskiego, wyselekcjonowanego grona odwiedzających, do których należą członkowie zarządu, dyrektorzy ds. strategii i rozwoju, marketingu, produkcji oraz zarządzania produktem z następujących firm:

AA Cosmetics, Adamed, Adex Cosmetics, Aflofarm, Alkemie Group, Allverne, Andra, APN Cosmetics, Aquaselin, aromata mirabilia, Aromeda, AS Cosmetics Service, Asquan Group, Aura Cosmetics, Ava Laboratorium, Avebio, Avon, Barlon, BaselOltenPharm, Beautica, Bell, Belle Jardin Cosmetics, Bianca Cosmetics Lab, Biedronka, Bielenda, Bijo, Bioetiq, Biogened, Biomedica, BluxCosmetics, Cederroth, CEI Cosmetic Essence Innovations, Chantal, Chantarelle, Charmine Rose, Clovin, Colep, Coloris, Constance carroll, Cosmo Group, Cotton Club, Creamy, Dabba SIA, Dars Cosmetics, Dax Cosemetics, Delia Cosmetics, dermo pharma, Dermoshop Oy, Dermosil, Diadem, Dixi, DLA Kosmetyki, dor cosmetics, Dr Irena Eris, Dr Retter, Dr Sante, Dr Seidel, Dr Wirth, dr Schumacher, EcoWipes, Editt Kosmetics, Elfa laboratory, Estetica Group, Euphora, Eurowet, Eveline Cosmetics, evrée, Farmedica, Fitomed, Floslek, Forte Sweden, Global Cosmed Group, Gold Drop, Gracja, Grehen, Grupa Inco, hebe, Helia-D, Herba Drug, HS Planct, HyCoMed, Idea 25 Hennet, Inglot Cosmetics, Interco Cosmetics, Invex Remedies, Iossi, JagoPro, JB Jan Barbara, Jeronimo Martins, Jo, Joanna, Johnson & Johnson, Jojoba desert, Krystyna Janda, Laboratorium DermaPharm, Lambre, Lefrosch, Logocos, Lornamead, Luba, Ludwik, Make-Up Studio, Melli Care, Mincer Pharma, Miraculum, Mirins Copenhagen, MK Natural Cosmetics, Mokosh Cosmetics, momme, Mongird, N Cosmetics, Nicols, NTICosmetics, Nuco Creative Color Solutions, Ocean, Oceanic, O'Herbal, Oillan, Omega Pharma, Oncoderma, Organique, Oxedermil, Paese, Passage Cosmetics Laboratory, Pharmena, Pierre Rene, Pollena-Ewa, PPFK Profarm, Produkty Naturalne, Prof.Cosmetica, Profarm Lebork, Progres Cosmetics, Pulanna, Rapid Clean, Sanofi, Seboradin, skarb matki, SPN, Stara Mydlarnia, Szafir, tami, Tenzi, tolpa, Torf Corporation, Turbliss, ultra soft naturals, Uma, Verona Products Professional, Vipera Cosmetics, Vis Plantis, Voigt, VVF, Wats, WellU, Wibo, Yonelle

3. Challenging environment
Wspólnie z HCPI CEE targi CosmeticBusiness Poland będą miejscem prezentacji pełnej oferty surowców, produkcji, opakowań i usług dla branży. Obie imprezy odwiedzać będą firmy poszukujące nowych rozwiązań ze wszystkich sektorów przemysłu kosmetycznego i chemii gospodarstwa domowego. Dlatego też udział Państwa firmy w tych targach jest najlepszą okazją do prezentacji oferowanych produktów i usług dla tworzenia koncepcji nowych produktów, produkcji oraz marketingu kosmetyków i chemii gospodarstwa domowego.

4. Rynek kosmetyczny w Polsce

 szósty co do wielkości rynek kosmetyczny w Europie z ponad 100-letnią tradycją 

 blisko 450 producentów (700 producentów na obszarze Europy centralnej i wschodniej)

 wartość rynku w 2014 roku 3 mld euro

 wzrost PKB na poziomie 3% rocznie


+ Najnowsza informacja prasowa +

Druga edycja targów CosmeticBusiness Poland

  Trwają przygotowania do tegorocznej edycji jedynej w Polsce imprezy targowej dla dostawców dla przemysłu kosmetycznego i detergentowego.  Druga edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 27 i 28 września w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas targów CosmeticBusiness Poland organizowanych......