INFORMACJE PRASOWE

Ruszyła bezpłatna rejestracja on-line

Udana współpraca pomiędzy targami CosmeticBusiness Poland a HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference liczyć będzie w tym roku już cztery lata. W dniach od 25 do 26 września br. na terenie EXPO XXI w Warszawie producenci i właściciele marek będą mieli okazję po raz kolejny zapoznać się z najnowszą ofertą recepturowania, produkcji i opakowań dla branży kosmetycznej i detergentowej. Od dzisiaj ruszyła bezpłatna rejestracja on-line dla odwiedzających.

„CosmeticBusiness Poland to jedyne na polskim rynku targi prezentujące ofertę wszystkich sektorów produkcji kosmetyków i chemii gospodarstwa domowego. Branżowy charakter targów, a także ich jasne ukierunkowanie na przemysł kosmetyczny i detergentowy sprawiły, że wspólnie z HPCI stanowią najważniejsze w Polsce miejsce spotkań biznesowych przedstawicieli tych gałęzi przemysłu", tłumaczy Markus Geisenberger, Dyrektor Generalny Leipziger Messe, oraz dodaje: Już po raz czwarty we współpracy z targami HPCI będziemy mieli zaszczyt powitać w Warszawie ponad 250 wystawców i reprezentowanych przez nich firm i marek."

Targi CosmeticBusiness Poland od swojej pierwszej edycji cieszą się wsparciem Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego oraz Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Od 2018 roku do grona partnerów dołączyła także Polska Izba Opakowań.

Bogata oferta wystawców i szerokie grono odwiedzających

Oferta targów CosmeticBusiness Poland oraz HPCI obejmuje cztery główne sektory: surowce, produkcja, opakowania oraz usługi. Dzięki temu właściciele marek i producenci kosmetyków znajdą w jednym miejscu i czasie wyczerpującą ofertę dla każdego etapu produkcji kosmetyków i detergentów.

W tym roku do grona wystawców dołączyło wiele nowych firm. Należy do nich m.in. producent opakowań Packit z Niemiec, Pont Packaging z Holandii, czy Discos z Włoch. Po raz pierwszy obecny będzie także producent na zlecenie, firma Union Cosmetic z Czech. Sektor surowców wzbogacą takie nowe firmy jak Seppic oraz Siltech.


Targi CosmeticBusiness Poland cieszą się dużym uznaniem zarówno ze strony odwiedzających z Polski, jak i z krajów sąsiadujących. Goście targowi cenią sobie nie tylko bogatą ofertę wystawców, ale także możliwość wzięcia udziału w interesującym programie konferencji, który towarzyszy targom przez cały czas ich trwania.

Zeszłoroczną edycję targów odwiedzili przedstawiciele wiodących w Polsce marek, m.in. AVA, Bell, Bielenda, Biedronka, DAX, Delia, Dr. Irena Eris, Farmona, OCEANIC, czy Ziaja. Do grona odwiedzających tegoroczną edycję dołączą obok wyżej wymienionych, przedstawiciele innych, liczących się na rynku firm i marek.

W programie tredny i innowacje

Targom towarzyszyć będzie bogaty program konferencji, wykładów i prezentacji. Dla gości targowych stanowi on okazję do zdobycia wiedzy, uzyskania aktualnych informacji z rynku, wymiany doświadczeń oraz pozyskania nowych kontaktów biznesowych. Na agendzie pojawią się m.in. prezentacje wystawców, informujące o nowych produktach i usługach, a także wykłady na temat trendów na lata 2020/2021, będące cenną inspiracją dla każdego właściciela marki czy producenta kosmetyków.

W programie znajdzie się także wykład Instytutu Badania Rynku Euromonitor na temat trendów napędzających rynek kosmetyczny oraz warsztaty „How trends can impact my decisions on colour: brand, packaging, product", organizowane przez agencję Carlin. Warsztaty odbywać się będą dwa razy dziennie pierwszego i drugiego dnia targów, a udział w nich to okazja do osobistego dialogu ze specjalistami z agencji Carlin na temat adaptacji konkretnych trendów i innowacji do własnych produktów.

Drugiego dnia targów, 26 września odbędzie się znana i ceniona na rynku konferencja opakowaniowa PACKAGING [R]EVOLUTION, organizowana przez firmę Aniflex. Nowości ze świata opakowań, druku etykiet, uszlachetniania i zdobienia oraz designu zaprezentowane zostaną przez cenionych praktyków rynku opakowaniowego. Konferencja dedykowana jest osobom odpowiedzialnym za kreowanie i wdrażanie strategii opakowań, managerom marketingu, managerom marek, grafikom oraz szefom zakupów.

Spotkania matchmakingowe z dystrybutorami

Już po raz drugi targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będzie Distributors Lounge, czyli spotkania B2B pomiędzy właścicielami marek i producentami kosmetyków, a dystrybutorami z Europy. Rejestracja uczestników rozpocznie się on-line w czerwcu br.
Bezpłatny wstęp dla przedstawicieli branży

Wstęp na targi CosmeticBusiness Poland jest bezpłatny. Dziś ruszyła bezpłatna rejestracja on-line dla odwiedzających. Zapraszamy tutaj. 

Aktualna lista wystawców dostępna będzie od czerwca br. na stronie internetowej targów.

 

Targi CosmeticBusiness Poland
Targi CosmeticBusiness Poland to polska edycja targów CosmeticBusiness, które organizowane są co roku w czerwcu w Monachium. CosmeticBusiness Poland odbywające się równocześnie z organizowanymi od 2008 roku w Polsce targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, prezentują pełną ofertę dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego. Właściciele marek oraz producenci mogą tu znaleźć rozwiązania dla projektu produktu, produkcji, opakowania oraz etykietowania. Czwarta edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 25 i 26 września 2019 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI.


Targi Lipskie (Leipziger Messe)

Targi Lipskie (Leipziger Messe) należą do pierwszej dziesiątki największych ośrodków targowych w Niemczech i do pięćdziesięciu największych ośrodków na całym świecie. Są organizatorem imprez targowych w Lipsku oraz w innych miastach w Niemczech i na całym świecie. Do całego koncernu należy pięć spółek córek oraz Lipskie Centrum Kongresowe CCL. Tak skonstruowana grupa wyróżnia się wysokimi kompetencjami targowymi i stanowi przykład profesjonalnej organizacji nowoczesnych imprez wystawienniczych, kongresów i eventów. Dzięki tak szerokiej i różnorodnej ofercie, Targi Lipskie otrzymały w roku 2017 po raz czwarty z rzędu tytuł najlepszego usługodawcy z branży targowej, w największym rankingu jaki miał miejsce w tym roku w Niemczech. Łączna powierzchnia użytkowa wszystkich hal wystawienniczych wynosi 111 900 m², natomiast terenów otwartych 70 000 m². W ciągu roku organizowanych jest w Lipsku łącznie ponad 270 wydarzeń, do których zaliczają się imprezy wystawiennicze, kongresy, eventy oraz wydarzenia okołobiznesowe. Imprezy wystawiennicze odwiedzane są przez około 1,2 miliona osób z całego świata, a liczba wystawców to ponad 15 500 przedsiębiorstw. Targi Lipskie jako pierwszy niemiecki organizator imprez wystawienniczych otrzymały certyfikat Green Globe Standard. Zrównoważony rozwój jest integralną częścią biznesowej działalności Targów Lipskich.


Kontakt dla prasy:


Christian Heinz
Rzecznik prasowy targów
CosmeticBusiness Poland
Leipziger Messe GmbH
tel.: +49 (0)341 / 678 6514
e-mail: c.heinz@leipziger-messe.de

Kontakt w Polsce:
Magdalena Dziemidek
Targi Lipskie Polska Sp. z o.o.
tel.: +48 22 414 44 73
e-mail: info@targilipskie.pl
CosmeticBusiness Poland: www.cosmetic-business.pl
CosmeticBusiness: www.cosmetic-business.com

 


+ Najnowsza informacja prasowa +

Ruszyła bezpłatna rejestracja on-line

Udana współpraca pomiędzy targami CosmeticBusiness Poland a HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference liczyć będzie w tym roku już cztery lata. W dniach od 25 do 26 września br. na terenie EXPO XXI w Warszawie producenci i właściciele marek będą mieli okazję po raz kolejny zapoznać się z najnowszą......